Klachten & Garantie

 

Klachten

Wij vinden het heel vervelend als je niet tevreden bent en zullen daarom je klachten serieus nemen. Ons streven is 100% tevreden klanten, we denken dus graag met je mee.

Stuur een e-mail met ordernummer en eventueel foto’s naar info@aenalifestyle.nl en omschrijf zo uitgebreid mogelijk wat je klacht is. Binnen 48 uur nemen wij contact met je op. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aenalifestyle.nl, Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Garantie

    1. De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid           en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het         product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

    2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer       kan doen gelden.

    3. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de            originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

    4. De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor           elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

    5. De garantie geldt niet indien:

    - De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;

    - De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of de verpakking          behandeld zijn;

    - De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.


        Identiteit ondernemer

        A&A Lifestyle & More
        Voortmanweg 20
        7421 EK  Deventer
        info@aenalifestyle.nl
        06 - 21 28 09 10
        KVK: 80695965
        BTW: NL 8617.65.357.B.01